Ohayo!

 

Na początku wypadało by się przywitać wiec: witam wszystkich!

Stworzyłam tego bloga spontanicznie, pomiędzy nauką geografii a obiadem. Nie mam dużego doświadczenia w prowadzeniu czegoś takiego. Jedyną platformą do tej pory był Wattpad i to tam zaczęłam przygodę z pisaniem. ( To że tworze ten blog, nie znaczy że opuszczam Wattpada )

Chciałabym tutaj dzielić się z wami moimi "książkami" które powstały na podstawie różnych anime. Moimi pomysłami, jak i czasami zwykłymi przemyśleniami. A jeśli nie, to niech ten blog stanie się miejscem gdzie będę mogła stworzyć jakąś pamiątek z tych czasów. Aktualnie stworzyłam już jedną opowieść ( z Boku no Hero Academia ) i pisze kolejną tym razem na podstawie Naruto. Pokochałam to anime, mimo faktu że powstało już jakiś czas temu. Mam dość wybujałą wyobraźnię, gorzej z przeniesieniem tego na papier, czy jak w tym przypadku, na komputer. 

Nie przedłużając, jeszcze raz witam wszystkich tych którzy trafili do mojej małej "krainy" i mam nadzieje że to co tu znajdziecie przypadnie wam do gustu. :3

Sharin Uchiha 


🚫 Nie wolno kopiować prac bez zgody autora 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Part 1

Part 2

Blue Bird ~ Prolog